Dilmah Arkadaşlar oğlum göz kapağını çarptı çok az kesik oluştu göz kapağında çizik dışında bir şey yok pazar olduğu için kapalı göz bölümü ![açıklık] bir durumu da yok sizce evde yapabileceğim herhangi bir yöntem var mı beklemeden acile mi gitmeliyim