Kizlar kızım 32 aylık sabah bezini çıkardım tuvalete götürdüm biraz oyalandi ona anlattım ne yapması gerektiğini farkında olmadan büyük tuvaletini yaptı dönüp görünce çığlık çığlığa ağladı dışarı koştu poposunu silip giydirdim çiş için bir sonraki sefer götürünce ağladı girmek istemedi kaçtı zar zor ikna ettim bu sefer çiş yapmadı 10 dk öyle geçirdi üstünü giydirdim içeri getirdim altına isedi ilkte çok korkup sonradan alışan varmı tecrübeli anneler lütfen yardım edin