ebrarin_annesi Kızlar gecen post acmistim günüm geçti felan diye dün test yaptım silik cizgi çiktı bugun yaptim negatif cikti tam gunu gune adet olan biri olarak kafam karisti acikcasi.
ebrarin_annesi Bugunki yaptigim test erken gebelik testiydi ustelik. Yanilma payinin oldugunu sanmiyorum. Adet olacak gibi agrimda yok bu ay neden böyle oldu anlamiş degilim 😏
Deletedmom_101 ebrarin_annesi 5 kere erken gebelik testi yaptım negatif ertesi gün doktora gidip kan verdim 4 haftalık hamileydim
Deletedmom27337 ebrarin_annesi bnmde 3 hafta geçti adetim ama gebe değilim 🙈 bu ay annemlerde kaldım 10 gün o ara çok emzirdim heralde hormonlar arttı ondan gecikmem oldu
Deletedmom_101 ebrarin_annesi valla bilmiyorum hatta ben hamile değilim diye çuval çuval odun kömür taşıdım 😂 o yüzden bigün ikinci cocuk istersem asla erken gebelik testine güvenmicem
ebrarin_annesi Deletedmom27337 evet ya normalde hersey normal ilerlerdi bende olanlara şaşkınım 😂 yarim felanda olmazsam bir kan testi veririm olmadi adetim gelsin diye biseyler icerim 😊