50 günlük bebeğim. 3 gündür uyurken inanılmaz zorluyor. Uykudan 3 saat önce başlıyor huzursuzluğu. Gırtlağını yırtarak derecede kıpkırmızı oluyor. Gece 2yi buluyor uyumamız. Gün içinde memeyi emiyor akşam olunca ağlama krizlerine giriyor memede. Bende mama veriyorum akşamları. Yine ağlıyor kucakta gezerek pışpış ile ancak uyutuyorum. Bu 5. Hafta atağı mı acaba? Nasıl hesaplanıyor?Gecer mi bu günler?