yavrukussss 18 aylik oglum var bebegim 5 günlük kizlar özellikle emerken istemiyor yerine koy diye isaret ediyor bu sürece ne zaman alisir acaba o oyle yapinca benimde icim gidiyir 😪
Alimel yavrukussss daha kendisi bebek ya bi mantığı yok benimki 5 yaşında kıskançlık illaki oluyor zamana bırakmak lazım birde her gün yarım saat kaliteli vakit geçirmek gerek büyükle ama oda zor yardımcı yoksa ☹️
balkizimbebegim yavrukussss benim 20aylıktı büyüğü kardeşi doğduğunda sürekli vuruyordu uyurken falan sonra sevmeye çalışıyordu öpmek istiyordu hemen peşine özür dilediğini sanıyordu galiba😅 tepki verdikçe daha hırçınlaştığını farkettim hiç tepki vermedim vurunca falan direkt küçüğünü kucağıma aldım ama ona hiçbişey söylemedim zamanla bıraktı
Bety Kızım doğduğunda oğlum 17 aylıktı oğlumla ilgileniyordum devamlı hadi gel bebeği sevelim diye yakınlaşmasını sağlıyordum bebek uyuduğu vakit hiç ayrılmıyordum oğlumun yanından şuan 25 ay ve 7,5 aylıklar
yavrukussss Bety Bende ayni boyle davranmaya çalışıyorum ama insAllah asariz bu sureci 😥 Simdi nasil alistimi peki
Bety yavrukussss 2 yaş sendromunda daha beter oturan çocuğu yatırıyor top atıyor bazen sarılıyor öperken omuzlarını sıkıyor gözümü ayıramıyorum bazen oynamak istiyor bu seferde kızım saçını çekiyor yuvarlanıp gidiyorlar 🥹😂😂
1Dost Kızım ilk zamanlar hiç kıskanmadı 22 aylıktı kendisi de sürekli öper severdi ağlayınca anne gel ağlıyor Veya anne kardeşim kustu derdi🤣 oğlum büyüyüp oyuncaklarla oynamak isteyince işler değişti bide ablasının peşinde geziyor onunla oynamak saçlarını çekmek istiyor kızımda temastan hiç hoşlanmaz direk onu odaya kapatıyor al sana kavga 🤣 Kızım 3 oğlum 1 yasında bizde günler böyle geçiyor birbirlerini cok aglatıyolar oyuncak Kavgası oluyor. Kıskançlık çokta asılmıyor ne kadar eşit davransan da
614408eoa 1Dost sanıyorm bnmde sizin gibi olck 2 kızım var büyk 26 aylıkken 2. Dogdu suan biri 33 ay digeri 4.5 aylık büyügn umrnda degl bbek ha vaar ha yok bazen sever öper bbek agladıgnda bebis aglıyo diyo bna seslenir ama is cıngıraklara geldi bebege hic bise elletmiyor ikisine suan cıngırak aldm gene bbege iZn vermiyor
yavrukussss Alimel Ya muhakkak yarim saat hatta daha fazla oynuyoruz ben babasi suan anneanne dede teyze herkes onunla ilgileniyor ama iste yinede insan vicdan yapiyor