Gktggelis Canım kızlar bebeğim 4 aylık olmak üzere iki kaşının arasında kırmızı bi leke mi desem izmi desem bişey var uyurken gidiyo sinirlenince ağlayınca beşiriyo varmı böyle sonra geçiyomu acaba
Kk41 Gktggelis benim oğlumda da var doğduğunda daha belirgindi azaldı ama geçmedi göz kapağında ensesinde de var . Büyüdükçe geçer dedi dr
ofkelisirin Gktggelis geçiyor biz 9 aylık olcaz hafifledi ben farkediyorum artık sadece bildiğim için çok silik kaldı
TheBaby Gktggelis Melek öpücüğümü☺️ bizdede vardı. Hatta leylek ısırığıda vardı. Melek öpücüğü çok nadir ağlayınca çıkıyor artık. Ama leylek ısırıkları geçmedi. Enselerinde var her ikisininde