Selam kızlar. Post başlığından anladığınız gibi 3 aylık bebeğim sakız çiğner gibi dilini çiğniyor. Dilini ön diş tarafına getiriyo ön tarafta çiğniyo. Dişi mi kaşınıyo acaba diye düşündüm ama erken mi bilemedim sizde de bebekleriniz bunu yapıyomu? Alışkanlık haline mi getirdi, dilini mi tanıyo yoksa dişimi kaşınıyo bilemedim. Görünce yiyesim geliyo çok tatlı oluyo ama merak ediyorum sebebini 😅😅😅