Azra34 Selam kızlar sorum biraz özel kusura bakmayın vajina dudagında sivilceden biraz daha büyük mercimek tanesi kadar kırmızı bi şişlik var agrı sızı yok ucusa yok hemen cok yakında sivilcs ucu var beyaz ne olabilir acaba
Gul-42 Azra34 sakın ıhmal etme bartolın kistidir ıc dudak demı ben amelıyat oldum dusun https://www.google.com.tr/search?q=bartholin+kisti&client=safari&hl=tr-tr&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjY4aHWtYT4AhWjSPEDHd6LB6wQ_AUoAXoECAIQAQ&biw=375&bih=548&dpr=2 soylemi
Hellomoto Azra34 bendede çıkıyor bazen sonrada geçiyor korkmaya gerek temiz tut intim jelle yıka cildin yağlı ise yada enfeksiyon varsa çıkıyor bağışıklığın düştüyse de çıkabilir
1busraa Azra34 bnde yaşamıştım böyle bir şey zmanala büyüdü ağrı yapmaya başladı doktora gittim ter bezleri iltihap olmuş dedi sıktı kanattı krem ilav verdi geçti
DZ123 Gul-42 merhaba sizinki nasıldı acaba iç dudakta benimde çok küçük sivilce gibi bı şişlik çıkmış ama kaşınıyor sanki birşey isirmis gibi Sizinkide öyle miydi acaba?
Ardenaden Azra34 bnmde dis dudakta vardi 3 4 gundur kendi kendine gecti kil donmesi gbi oluyor sicaktn snra geciyor
1busraa Azra34 bir hafta on gün sonra gittim o zmana kendisi akmaya başladı akmasaydi kesi atıp temizlemek gerekir demişti doktor
Gul-42 DZ123 evet iç dudaktaydı aşırı kaşınırdı zamanla büyüdü dış dudaktan dısarıya sarktı amelıyat oldum 8-9 dikiş vardı sanırım estetık cerrahısı yaptı benı konyada hakan çepni
DZ123 Gul-42 benim sivilce gibi çıktı birden acıyarak ve sonrasında ucu iltihap gibi oldu ara ara kaşınıyor acaba aynı şey mi sizinkiyle dünden beri var
DZ123 Gul-42 sizin dediğiniz duruma baktım netten baya büyük ve dediğiniz gün kırmızı bendeki küçük sivilce gibi bildiğiniz uygun ucu iltihaplandi enfeksiyon bişey kaptım diye düşünüyorum ama geçmezse gidicem
DZ123 Ardenaden dış dudakta oluyordu benimde arada bir ilk kez iç dudakta farkettim onun için endiselendim