arkadaşlar meraba ikizlerim 10 aylık düzeltilmiş 9 aylik kızım yabancılara gülüyor oynuyor kimseyi yadırgamıyor ama oğlum yabancılara kesinlikle gülmüyor kucaklarina alsalar bana bakıp ağlıyor normal mi acaba yabancılara gulmemesi yoksa gulmesi mi gerekli sosyal gülümseme bumu oluyor