Pelin009 ElifEcrinnn taburcu olduğum gün SSK ya evrakları verdim tam 1 ay sonra para postaneye yatmıştı gidip cektim
Selennnnnn ElifEcrinnn Ben doğum yaptıktan 1 gün sonra param yatmış biz 15 gün sonra falan öğrendik 😀 ikiz bebeklerim için 700 tl aldım🙈
Mizmizmyrtle ElifEcrinnn doğum parası doğumdan önce yarısı doğumdan sonra yarısı şeklinde yatıyor süt parasıda doğumdan 1-2 hafta sonra
Aylakiz0-6 Ben sadece süt parası yatıyor sanmıştım onu doğumdan bşr hafta sonra aldım. Geçen pttden rapor parasını almaya gittim doğum parası dedim tesadüfen orada verdiler 300 tl 😅haberim bile yoktu. 2 buçuk aylık bebeğim bu arada
ElifEcrinnn Aylakiz0-6 ben kaç defa gittim doğumdan sonra PTT ye doğum parası sormak için yatmamış dediler kızım 8 aylık oldu daha alacağım ama başvuru yapmak gerekiyormuş sosyal hizmetlere gidip. Siz başvuru felan hicbirsey yapmadan mi aldınız parayı
ElifEcrinnn Pudingimm_14 doğum parasını herkes alıyor ama süt parasını sadece sigortanın olursa yatıyor diye biliyorum