Vallahi artık sabrımın sonuna gelmek üzereyim 1 aylık olduk hayla gaz yuta yuta emiyo bir dk sürmüyor sisiriyo karnını sonra emmiyo gazını cıkarıyorum tekrar aranıyo tekrar emince kusuyo yani nasıl olcak gögüsümü önden sağıyorum doğru meme vermeye çalışıyorum bazen büyük mü geliyor bilmiyorum öğürüyo memeyi agzına sokunca şimdide 1 dk emmedi gurk gurk emiyo memeyi eviriyorum ceviriyorum yine aynı yine aynı nerde yanlış yapıyorum ben 😭