Kızım anne sütü hiç almadığı için formül mamayla besliyordum ve doktorumuzun tavsiyesiyle 5 aydan sonra tadimlara başladık tadimlar bitti çok güzel sebze meyveleri yiyor fakat ben çeşit çeşit mamalar yapmak istiyorum siz bebeklerinize neler pisiriyorsunuz