nazlimom_ gaz sancıları zamanı 1 2 hafta ayakta salladım ama sevmedi. Seviyor olsa da buju kucağıma taşırdım sanırım. Hep koynumda uyuttum hafif sallandım olmadı biraz hızlı olmadı zıpladım vs derken kucağıma alıştı, sonrasında hep öyle yatırdım kendi yatıp dönmeye yuvarlanmaya başlayana kadar öyle gitti yavaş yavaş sş ayakta değil kucakta sonra yatarak vs uyutmuştum öyle uyudu sağolsun üzmedi. Şimdi yanına yatıyorum pışpış saç sevme yüz sevme falan uyuyor.