prensannesi5 Sol göğüsümün ucu yara oldu dün gece bebeğim emdikten sonra resmen kıpkırmızı kan kustu ben süt çekiyor sanarken kan çekmiş nasıl emziricem böyle üç kere kırmızı kustu yavrum şuan tek göğsümü emiyor daha 4 gunluguz
Damlasu23 prensannesi5 lansinoh kullanıyorum ben bnm de ilk öyleydi kızım 5 aylık oldu sol göğsüm hala yara ve yarık geçmedi sadece acısı geçiyo krem kullandığım için gümüş kapak da iyi geliyo kimine
Mediha123- prensannesi5 lansinoh kullanıyor herkes ama hiç bir işe yaramıyor yara geçirme gibi bir özelliği yok. Belki yara olmadan yumuşatıp yara olmasını engelleyebilir. Benim de olmuştu madecasol vermişti eczane hızlı etki etmedi teramicyn kullandım. Tabi bunları sürünce emzirmemek gerekiyor. Göğsümü sağıyordum kremi sürüyordum bir dahaki sağma veya emzirmeye kadar sürekli sürüyordum. Sağmadan veya emzirmeden önce kalıp sabunuyla iki kere yıkıyordum antibiyotik çünkü bebeğe geçmemesi gerekiyor. Tahin yağı da iyi gelmişti. Bunları sürünce poşetle kapatın nemli kalsın diyen var tam tersi göğüsleriniz açık gezin diyen var ben hepsini denedim 😊 sonunda geçti. bir de meğer bebeğimin ağzında pamukçuk varmış o da canımı yakıyormuş ona da dikkat edin bir tür enfeksiyon çünkü
Ayazinannesiiiiii prensannesi5 lansinoh meme ucu yara kremi ve emzirme sıcak soğuk kompresleri kullan ben çok faydasını gördüm. Ayrıca bana kan emse de emzirmeye devam et sütün gelsin dendi benim bebeğim de ilk zamanlar kanla süt karışık içti. Bu ürünleri kullandıktan sonra meme uçlarım hemen iyileşti çok kötü oluyor cidden
annediyebiri prensannesi5 kaynamış ılımış bir bardak suya bir tatlı kaşığı karbonat katın o suyla yıkayın göğüs ucunu kuruduktan sonra kantaron yağı sürün. Birde hava alacak şekilde dursa daha çabuk geçer göğüs kalkanı alabilirsiniz
visneli_turtam prensannesi5 gümüş kapak en etkili yöntem,kesinlikle tavsiye ediyorum birde kantaron ve zeytinyağını karıştırıp sür göğüs ucuna,iyileştirir, iyi gelir ,ben bazen onu bazen de mustelanın nemlendirici balmi vardı onu kullanıyordum
prensannesi5 visneli_turtam kantaron evet bir kaç kere sürdüm faydası oldu ama sürekli yıkamak temizlemek zor oluyor ara verdim ondan sonra kötü oldu yine
Yaseoo prensannesi5 lansinoh kremi kullandım çok işe yaradı tarih geçti mi bilmiorum geçmediğini bilsem verirdim size boşuna bnde duruyo