Evolvıa kullanmaya başladık anne sütüne en yakın olan mama buymuş yani bize öule dediler kızım da severek kullanıyor diğerlerini istemedi hep kustu bu biraz diğerlerine göre pahalı ama bunu içebiliyor sadece,kabızlık falan da hiç yapmadı ama bu olay her bebek de farklıdır birine iyi gelir diğerine gelemez tabi😘