Birkaç gündür bebeğim kakasını yapmakta zorlanıyor kabız değil fakat karnına masaj yapmadan bisiklet hareketi yapmadan yani destek almadan kakasını yapamıyor. Sürekli ıkınıp duruyor gazını çıkarıyor ama tuvaleti gelmiyor. Kakası normal sarı ve akışkan. Acaba bir sorunu var ondan mı yapamıyor? Sindirim sistemi tam gelişmedi biliyorum ama ilk zamanlar böyle bir sorun yoktu. Gazı oluyordu gazını çıkaramıyordu. Şimdi tam tersi bir durum…