kitapkokusu_ Merhabalar 2 yasında bebeğim hiçbir şey yamiyor arkadasım zühre ana kakaolu macun önerdi duyan bilen var mı kullanan varsa yazabilri mi
Ayseee27 kitapkokusu_ 2 yaşında kızım benimde oda bir aydır iştah sıfır zaten azdı hepten gitti zühre ana aldım ben ilk güzel yedi ama sonra yemedi