Ne zaman gececek bu agrilar 3 ay 21 gun oldu hergun belim kilitli bi sekilde uyaniyorum yataktan kalkmam rahat 15 20 dk buluyor. Agrisi acisi tarif bile edilemez belde ki sinirlerime mi zarar verildi anestezi yapilirken acaba hic normal gelmiyor artik yoruldum. Kimler bu durumu yasiyor ne zaman gecti neler yaptiniz.