Lsyg Benim kızıma doktorlar önce tahlil almadılar işlerine gelmedi galiba rota olduğu belliydi ben ilk kusma ishal ilk gün götürdüm. Serum takıldı gönderildi. Serumdan sonra gece geldik zaten eve, uyudu. Sabah kalktı aynı.. Doktor dediki iki üç kez kusar normal midesi temizlenir hadi neyse dedim. Kusma ishal devam ediyor zaten. Akşam yine acile gittik. Serum kan alındı gaita istedim bakılmadı gerek yok falan. Israr etmeme rağmen. Neyse, serum taktik çocuğun ateş zaten var. Serumla dindi biraz serum bitti sabaha karşı eve geldik. Uyudu bir kaç saat yine aynı. Evde kusma önleyici ilaç verdim, ateş düşürücü verdim yine kusuyor. O günü öyle geçirdik çocuk bir yudum suyu bile kusmaya başladı. Gözünü scamiyor artık 5 dakika uyanık ,sonra saatlerce uyuyor. Sabah erkenden gittik tekrar başka hastaneye çocuk doktoruna artık ağzında yaralar cikmisti tahlilleri beklemeden yatış verildi kızıma, halı perisandı yatırın dedim doktora sen demesende yatırıcam zaten annesi dedi doktor bu çocuğu nasıl bu halde eve gönderirler diye kızdı. 6 gün hastanede yattı. Antibiyotik, serum, konuşma önleyici ilaç 3 gün verildi. 3 gün sonra antibiyotik ve serum devam edildi seruma vitamin. Ekstra da probiyotik kullanıyorduk sbaah akşam 5 damla doktorun yazdığı. 6 gün sonunda sapasağlam eve geldik hastalık boyunca 3 kilo kaybetti minicik kaldı. Hiç beklemeyin. Lütfen, gidin. Gittiğinizde başka bir doktora hastaneye gidin. Artık susuzluktan damar bulamadılar bu çocuklarda tehlikeli damarlar sıkıntı olduğu için susuz kalmış yani, damar yolu zor açıldı. Beklemeyin. Onun o haline o kadar ağladım ki, gözümde yaş kalmadı. Ayağa kalkamıyordu resmen artık bacakları titriyordu her akşam acile gitmemize rağmen doktorlar çocuğumu o halde hep gönderdi.