Eyense RahAyDoruk 🤣🤣🤣 valla bende özlüyorum hatta şuan uyuyo gidip uyandırasım geliyo😂 en fazla 4 5 saat uyanık kalıyo gün içinde
Huriye89 Eyense maşallah canım bebişlere benim bebiş anne sütü alıyor ama senin dediğin saatlerin aynısı benimkide uyuyor 3 ay 18 günlüğüz bikaç gündür gündüz uykuları azaldı sadece direniyo resmen ama sonunda uyuyup kalıp 3 saat deliksiz uyuyo uyudugunda . Uykuyu seviyolar demekki 😀 hep böyle olsa gece uykuları keşke 😀
Eyense Huriye89 valla maşallah diyim benimkine atak bile işlemiyo😂 hele atak haftalarında tam tersi daha çok uyuyo kurban olayım böyle ataklara diyorum bende 😂 ama şimdi bunlar böyle ya senin kaçıncı bilmiyorum benim ilk bebeğim kesin 2. ler afedersin ağzımıza sıçarlar🤣🤣
Gyed Huriye89 allahım neler duyuyorum ben salliyom gene uyumuyor misafirliğe gidemiyom çarşıya gidemiyom en fazla 15 dk uyuyor oda sallayarak zaten geri uyanıyor eller kıpır kıpır uyanık haldeyken bile ağlıyor ne düzgün meme emiyor 3 ay 3 günlük düzeni olmadığı için kilo da alamıyor
Huriye89 Eyense benimde ilk bebeğim başkada düşünmüyorum zaten 😀 sağlıklı bi şekilde ben bunu büyüteyimde 😀 ilerde kararım değişirmi bilmem ama yaşım ilerler kesin 😀 bizim atak uzun sürüyo heralde 30gün var çıkmamıza ama atakla ilgili oldugunu düşünmüyorum ben üşüttü sanırım yaylada kalıyoruz isilik olmasın diye 😀
Eyense Huriye89 aynen canım bende düşünmüyorum şuan belki bu okula başlayınca olabilir ama o zamanda rahata alışırsın diyolar🤣
Eyense Huriye89 aynen canım bende düşünmüyorum şuan belki bu okula başlayınca olabilir ama o zamanda rahata alışırsın diyolar🤣 Gyed kız bebek canım şuan ki kilosunu tam bilmiyorum kontrolümüz cuma günü ama tahminimce 5 bucuk falandır cok kilolu bi bebek değil seninki nasıl
Huriye89 Gyed öyle algılama evet çok uyuyorlar ama kendi bebeğimden bahsedeyim uyuyamadıgındada burnumdan getırıyo bende bıyere gıdemıyorum çünkü uyumayınca dünyanın en huzursuz cocugu bile olabiliyor kimse susturamıyor. Bende sallayarak uyutuyorum bu arada ama gece uyandıgında emip uyuyo kendisi sadede herşey mükemmel değil yani 😀 yalnız değilsin 😀
Gyed Huriye89 çevrendeki insanlar ay senin işin çok zor diyorlar birazda zayıf küçük kalmış dediler besleyemiyor ki sürekli aglamaktan
Gyed Eyense maşallah canım değerini bil bol bol dinlen sende ben uykusuzluktan bittim gündüz ve gece uyku yok hep bir ağlama modunda uyanıkken bile kaç kilo senin ki kız mi erkek mi
Huriye89 Gyed benim kızımda küçük 3 ay 15 günlükken 5800dü kilosu 3 gün önce yani. Sütün yetip yetmediğine dr karar verir etraftakilerin dediğine filan kulak asma sakın
Eyense Caglazynp kaç kilo canım bebeğin benimkinin kontrolü cuma günü ama tahminimce 5 bucuk falandır bende 2 3 saatte bi veriyorum 100 kesin içiyo bazen 130 da oluyo
Huriye89 Gyed çocuk senin çocugun cok iyi biliyolarsa gelsinler yardım etsinlerde kafan rahat besle bebeğini banada çok şey dıyolarda ben zaten gamsız biriyim çevreye karşı kimseyi takamam 😀
Farahzeynep Eyense 10’da uyur, 4.5te uyanır mama yer geri uyur, 7de uyanır 9da geri uyur, 11de uyanır 1de geri uyur, 3te uyanır 5te uyur 6da uyanır, 10da gece uykusuna yatar 🙄