Papatya2636 Afedersiniz kğçük tuvaletimi hissedemiyorum normalmidir hatta günde 1 kere gidiyorum hiç hissetmiyorum
Aloneeee Papatya2636 cnm son sezeryanımdan sonra sondayı çıkartmamışlardı bende. Çişini hissedene kadar çıkartmayacağız dediler çiş hissim geç geldi o zamana kadar beklemişlerdi. Ama önemli birşey demek ki bence bir an önce kontrole gitmelisin
anayimbennana Papatya2636 bende bende neredeyse 1 sene oldu hala aynı durumdayım üstelik hamileyim tekrar ona rağmen eskiye göre çok az gidiyorum hissetmiyorum mesane doluluğunu
Cansudkmts Papatya2636 bende öyle canım hissetmiyorum arada hissediyorum ama sonda taktıysalar ondan oluyor
sedaozan Papatya2636 ben çok yeni sandım ilk bi kaç gün öyle olmuştu hatta tuvaletinin geldiğini bile anlamıyodum ama düzeldi doktoruna bi danış canım
Eliz13 Benimde 1 buçuk ay oldu ama öyle bı durum yok kadın doğum doktorunuz muayne etti mi doğumdan sonra
Papatya2636 Eliz13 muaneye gitmedim nalesef bebeği bırakamam diye dikiş yerimde filan acı yok diye önemsemedim
nelmali Papatya2636 4.aydan sonra yavaştan hissetmeye başladım 8 ay oldu artık hissediyorum ama zaman bulamadığım için yine günde 1 kere gidebiliyorum 😅