Kızlar bundan 2 hafta önce 19 aylık kızım ateş öksürük şikayetiyle hastanye götrdük iğne hava verildi burun spreyi antibiyotik verdi kullandık 3 gün önce yğne balgamlı öksürük burun akıntısı başladı okdr öksürüyo ki kusuyodu artık tekrar götrdük iğne hava verildi akciğer filmi çekildi ciğerlerinde hafif enfeksiyon var dedi kendisi acil doktoru olduğu için antibiyotik yazamm ben dedi geçen hafta bitmişse dedi Bi çocuk doktoru görsün dedi eve geldik aynı çocuk doktoru olan özel hastaneye götrdük antibiyotik yazdı tekrar şimdi 1 ayın içinde 2 kez antibiyotik kullanmış Olucak bebeğim ama onu içmesede iyileşecek gibi durmuyo çnkü evde vermediğim şey yapmadığım şey kalmadı bana Bi akıl verin napıcam bağışıklığı düşüktü şimdi hepten düşücrk 😔