muhendisanneeee Merhaba kızım nerdeyse 9 aylık olacak. Ortopedik ilk adım ayakkabısı önerisi olan var mı? Veya bu konuda önerisi olan?
Giraysmom20 muhendisanneeee koltukları tutunup kalkmaya başladığında vicco anka aldım 1.5 yaşına kadar giydi, tam ortopedik bir ilk adım ayakkabısı, hem yumuşak hem hafif hemde tombul ayaklara da çok rahat oluyor 😊
muhendisanneeee Giraysmom20 Bizimkinin de ayaklar tombiş 🤭 Bu markadan alacağım öneriler hep bu yönde
Duyulurum muhendisanneeee evet evet saglikli doğru adımlar için ilk adım ayakkabısını yurumeyi öğrendikten sonra almalısınız. Yürümeyi çıplak ayakla öğrenmeli. Ama dışarıda basmak için istiyorsanız ilk adım öncesi ayakkabıları tercih edebilirsiniz 🌸
muhendisanneeee Duyulurum Teşekkür ederim bilgilendirmeniz için o zaman bir süre daha bekleyeyim yürüme başladıktan sonra temin ederim
Vlns muhendisanneeee nubebe almıştım deri ve ortopedik . Kuzenlerimin tavsiyesiyle almıştım çok beğendim instagram da sayfaları da var. Öneririm kızımın ayakkabılarını kardeşimin kızı kullansın diye verdim , eşi diyor sürekli onları istiyor diye.