PortakalGumus Timbuktu 180 di galiba ne aldığımda. İnternet üzerinden aldım. Ama çok büyük. Yani bana büyük geldi. Eşimin de güneş alerjisi var. Hepimize kullanıyorum. Sadece bebeğe 2 sene rahat gider. Bizim hepimize tek sezon gider sanırım
Taze1mom Timbuktu musteladan şaşma derim onun yanında bir de losyonunu al güneş kremi emdikten sonra losyonu sür nemlendir vücudu 🌸
henzagizceylann Timbuktu la roche posay aldım ben 50 faktörlü ayrıca cildi çok güzelde nemlendiriyor çok sevdim bazen kendime bile kullanıyorum