yeniannelik_ Formül mama dışlarında 2 aylık bebekler için 120 150 ml olması gerekir yazıyor ama oğlum 90 içiyor. 120 versem birazını çıkarıyor ne yapacağımı şaşırdım
gizzzy35 yeniannelik_ Bence bu bebekten bebeğe değişir. Benim bebeğim mesela 1 ay 18 günlük 3 saatte bir 90 ml içiyor. Yoksa doymuyor. Sma kullanıyoruz emziremiyorum sütüm kesildi
Sualim yeniannelik_ kızımda bir süre çıkardı ama midesini genişletiyor fazla verebilirsiniz 1 haftada alışacaktır bende ayına göre bakıp veriyorum n sağlıklısıda o dedi doktorum 90 az bence artık 150 fazla şuan 120 vermelisiniz
Esraaa55 yeniannelik_ benimkide iki aylık 90 içiyor cok nadır 120 içiyor kac saatte bir beslıyosunjz ben 3 saatte bir verıyorum 90 içiyo bazen 4 saat somra verıyorum 120 içiyo
yeniannelik_ Sla7723 ya rahatladım biraz kilo alımı bana göre iyi ama yinede yarın ki kontrolde belli olur
kurtege İki aylık için 120 150 arası çok değil mi ya ? Ben anne sütü veriyorum arada sağıyorum 120 cc zor çıkıyor . Bana çok geldi . Kilo alımı nasıl ?
yeniannelik_ kurtege sma mamanın ölçü değerlerinde öyle yazıyor bende bir an az mı içiyor diye endişelendim kilo alımı iyi 90 veriyorum
Mihriballimm Bebeğim iki aylık maksimum 90 veriyorum üzerine emzirmeye calissamda emmiyor 120 - 150 çok fazla
Yaseminnecer Kızlar alakasız ama bişey sorucam bende biraz soğuk algınlığım var emzirsemmi kessemmi bu süreçte bilemedim ama kesmeyin grip sütten geçmez anne sütü korur diyolar
Esrasemra Yaseminnecer bende grip oldum aile doktoruna sordum sakın kesme dedi emzirirken özellikle maske tak hiç bir şey olmaz dedi