Nurgrvn öncelikle 18-19 aya kadar yürümemesi normal. Benim oğlum da 15 aylık yürüdü hem de hiç beklemiyorken. Elinizden tutup yürümek istiyorsa bol bol yürütün bence faydası oluyor yürümeye. Hazır olduğunda zaten yürüyorlar, eğer ayağa kalkıp ellerini bırakıp duruyorsa onu tebrik edin, çok güzel yaptığını söyleyin bu da çok hoşuna gider ve onu teşvik eder.