Kızlar bu postun altında cilt bakımı için uyguladığımız rutinleri paylaşalım mı? Cilt tipinizi ve kullandığınız ürünleri söylerseniz belki başka birisine de yardımcı olmuş oluruz. Benim cildim karma alın burun çene yağlı yanaklar kuru bazen kupkuru olduğum zamanlarda oluyor 🤷♀️ yazın karma ama net 😂 ben hergün makyajımı dove sabun ile çıkarıyorum komple. dermalogica daily microfoliant ile peeling yapıyorum, her gün yapmaya uygun deniliyor ama 2 günde bir yapıyorum esasen peelingi. Son olarak göz altına şu sıralar siberain welnes göz altı nemlendirici kremi var elimde onu kullanıyorum o bitsin başka bir marka arayacağım çok yeterli gelmedi bana fazla basit geldi. En son yine siberian wrlness nemlendirici var onu kullanıyorum onu da yine bırakacağım hoşuma gitmedi bitmesini bekliyorum. 😂 Haftalık vücuduma kabak lifiyle kese yaparım batıkların azaldığını gözlemledim. Birde her gün mutlaka güneş kremi ihmal etmem sürerim o da bioderma photoderm max 50 faktör olanı. Başka da bişey yapmıyorum valla ya anca bu kadar 😂 siz neler yapıyorsunuz cilt tipiniz ne neler kullanıyorsunuz kişisel bakımınız için. Ve iyi geldiğini düşündüğünüz ürün var mı önerebileceğiniz 💕💕