beyazkelebegim Selam kızlar, Kızım bir buçuk yaşında, geceleri size sayamacağım kadar çok sık uyanır. Sütümde azaldı eskisi gibi gelmiyor o yüzden sütten kesmek istiyorum. Bunun için tavsiyeniz nedir ? Nasıl sütten kesebilirim ?
2guzelinannesi beyazkelebegim kuzum ben kademe kademe kesmeye calistim olmadi yani kizimla basaramadik cunku asiri bagimlisiydi azaltmak mumkun degil bend ebi anda kestim uatune banta yapistirdim yara bandi uf oldu dedim
Dondurmalikahve beyazkelebegim Siz yinede kademeli bırakmayı deneyin mesela ben kendimi onun yerine koydum çok sevdiğim bir şeyden beni bir anda kesseler alıştırmadan daha zor olurdu benim için.
Zeynepbahar91 beyazkelebegim benbu sebeple uyku meme ilişkisini kestim. Kızım 20aylik. 5 aydır dünya varmış dedim. Gündüzleri emiyor.
beyazkelebegim 2guzelinannesi hahahaa çok iyi 😁 bende yarabandını yapıştırayım üç desem anlamaz ama ememeyeceği için heralde bırakır 😁
2guzelinannesi beyazkelebegim koparmaya calisir calistikca abes bir tepki verin ben verdigim zaman gulup kaciyodu 😂😂 kestim keseli cocuk yemej yiyor acliktan uyuyormus 😂
beyazkelebegim Dondurmalikahve gündüz çok meme vermiyorum toplasanız 2 defa geceleri ise çok değişiyor bazen çok kere uyanır bazen ise hiç uyumaz ama kademeli denerim 1,2 gün
Dondurmalikahve beyazkelebegim Kademeliyi ben çok uzun zamanda halletim gecesi daha zordu 10 15 gün uykusuz kalmıştım eşinizden yardım alırsanız daha kolay olur.
Zeynepbahar91 beyazkelebegim kızım resmen müptela. En son 5 dakkada bir uyanır hale gelmişti. Canıma tak etti. Karar vermeniz lazım. Memeden mi keseceksiniz yoksa memeyi mi biraktiracaksiniz. Sabır isi. 15 aylıktı meme uyku iliskisini biraktirdigimda. İlk 10 gün inisli çıkışli. 3 4 hafta da düzene giriyor. Daha erkende girebilir tabi ki. Ben bu süreçte ilk başlarda sürekli yatak odasında emmek yok salonda emebikiriz diye günlük belki 100 kere sürekli tekrarladım. oyuncak kedisi var inanılmaz çok seviyor. İlk gece oynadık kitap okuduk tabi bunları uyku saatinden 45 dakika falan önce yatak odasında yaptık uyku saati geçip daha çok eziyet etmesin diye. Sonra ben kedisini döndürüp pis pis yapıp uyuttum. Bak kedi uyuyor anne uyucam baba uyucak tüm sulaleyi saydım tabi ki hemen meme dedi. Çünkü malesef öyle alistirmistim. Meme yok dedim. Ağladı ama öyle cigirircasina değil. Ben başladım sırtını sıvazlamaya elini yüzünü sevmeye. Yatağın içinde dönüyor ayağa kalkıyor arada ağlıyor. Derken iyice mayisti. 70 dakikanın sonunda daldı. Tamam dedim ama uyanınca napcam diken üstündeyim. Neyse uyandı. Gittim hemen. Asla kucağıma almadım çünkü emen bebek kucağa geldiğinde direk yöneliyor daha çok krize giriyor. Bak kızım kedi uyuyor kuşlar uyuyo derken poposuna pis pis yapıp geri daldırdım. İlk gün 2 3 kere uyandi. Bu bile başarıydi. 20 kere kalktığını bilirim. 2. Gün daha iyi geçti. 3 gün mesela daha zor oldu ama dönmedim. Babasıyla bu süreci ilerletmedim çünkü hiç unutmadı ve onu görünce daha çok ağlıyordu. Zordu ama tamamladım şükürler olsun.
beyazkelebegim Dondurmalikahve bana ne önerirsiniz bu konuda ve nasıl hızlı şekilde bıraktırırım açıkçası eşim çok yoğun çalışıyor yardım etmesi zor
Dnz_2121 beyazkelebegim gebeliğimi öğrenince 18 aylıktı oğlum bir kerede kestim yara bandı yapıştırdım bende 1-2 gün zorlandım sonra aramadı memeyi. Benim oğlumda memede uyurdu sadece, ona sarılıp öyle uyutuyordum bu kez 27 aylık oldu hala bana sarılmadan uyumaz 😍😍
Slda35 beyazkelebegim 18 aylıkken yavaş yavaş kestim geceleri sayamayacağım kadar çok uyanıyordu.Konuşarak da ilerledim.Sadece 4 gece ağladı meme olmayınca.1 hafta sonra alıştı.Gece uyanmaları kesildi.Şuan 22 aylık kesintisiz uyuyor.Doktorumuz da kesebileceğimi söyledi.Allah’tan kızımda ılımlı davrandı zorlanmadım fazla.Tam zamanında bitirdik.