Benim 18 aylık bir kızım var ve ben emzirmeden kesmek istiyorum daha doğrusu doktorumuz dedi çok zayıf yaşına göre diye çünkü sürekli emmek istiyor yemeklere sadece ağzına iki lokma zor alıyor şimdi herkes bir anda kes diyor tiksindir diyor bazısı da kademe kademe kes diyor bende dün itibariyle başladım sadece geceleri veriyorum acaba birakirmi geceleride artık süt ve mama da beğenmiyor uzun oldu biraz kusura bakmayın