Caglazynp Merhabalar 3 aylık kızımda 2-3 gündür inanılmaz bir saç dökülmesi var ara ara oluyordu ama şuam baya dökülüyor kucagıma alıyorum kafasını koyduğu yer sac bir de kirpikleri dökülüyor normal mi sizce bi hastalık belirtisi falan değildir dimi
Caglazynp Asafeymeninannesi en bolundan derken bizim de bi anda o kadar cok dökğlmeye basladıki yattıgı yer üstümüz başımız her yer
Asafeymeninannesi Caglazynp Kel kalacak kadar çok döküldü. Kucakladığım gibi uzandığı yer, üstümüz başımız hep saç. Bir süre durup tekrar başladı. 3 defa bu döngü tekrarlayıp durdu 😌 ardından yeni saçlarımız çıktı ☺️
Caglazynp Asafeymeninannesi ya sağlıkla alakalı bi konu mudur diye korktum bende demekki normal herkeain basına geliyor gibi 🤗 teşekkür ederim