1prens1prensesannesii shaffer görümcemde var. Ama fiyatı çok yükseldi. O fiyata değecek kadar iyi değil. Philips zaten en iyisi ama fiyatları yüksek diye daha makul birşey arıyordum. Xioami için evet güzel ama yorumlarda kapanma mekanizmasınin iyi olmadığını bazen tam oturmadigini okudum. Ki bu da azımsanacak kadar az yorum değildi. Gittim mağazaya baktım gerçekten kapatmak sıkıntı. Sanki araya birşey sıkışıyor da tam oturtmak için uğraşmak gerek gibi. Ben ona gelemezdim . Birde iç Sepeti çok küçük geldi bana. Hala düşünüyorsanız almayı ben bugün Philips essential aldım. Migrosta şuan 2700 TL. Başka hiçbir yerde bu fiyata yok şuan. Xioami de trendyolda 2200 falan. 500 daha fazla verin bu daha büyük Philips i alın bence. Bugün aldım patates yaptım. Efsane oldu. Tavuk yaptım efsane oldu. Muffin yaptım hayatımda hiç bu kadar muazzam muffin yapmamıştım. Sufle yaptım. Hepsi harikaydı. Pisme suresi çok kısalıyor. Mesela sufleyi fırında 10 dk tutardım. Tabi önce bir 10 dk da fırının ısınmasını beklerdim. Bu makinede tam 6 dk da oldu. Isıtma bekleme yok. Çok pratik. Fırına göre çok belli elektrik konusunda da çok tasarruflu. Isınmasını beklemiyorsun çünkü. Ve pişme süresi yarı yarıya azalıyor. En önemlisi de mutfak hiç kirlenmiyor. Yağ sıçrama tava bilmem ne hiçbir şey yok. Tavuğa bakayım cevireyim derdi yok. At makineye ayarla arkanı dön git. Sesi neredeyse hiç yok. Hafif bir rüzgar gibi sesi. 2 metre öteden sesi duymazsin bile. Ben fırını çalıştırdığımda fanli ayarda daha çok ses çıkarıyor. Birde görümcemin shaffer onunki çok ses yapıyor. Bunu alınca ses farkını gördüm. Şimdiye kadar inanın almadığıma pişman oldum. Keşke daha önce alsaymisim. Biz kalabalığiz derseniz XXL düşünün. Ama onun da fiyatları 8.9 falan. Değer mi bilemem. Benim bütçemi o çok asiyordu. Buna mesela bugün tam 9 tavuk kanat koydum. Çevirmeden dokunmadan 15 dk da kusursuz pişirdi. Çok da küçük değil içi. Shaffer ve xioami den büyük ama. XXL de bütün tavuk da oluyor ama hayatınızda kaç kez bütün tavuk pisirirsiniz. Tam ortada bir büyüklükte zaten kısa sürede pişiyor yetmezse biri bitince ikinci sefer yine çalıştırırsiniz. Şuan en mantıklı en uygun fiyatlisi migrosta indirimde.