kaymakliekmekkadayifi Kizim 15 aylii ve bir suredir birr kac sey haric hic bisey yemez oldu. Muz asigi bir cocuk muz bile yemiyor. Kendi eline de versem bende yedirsem ayni. Ne yapabilirim acaba ? Neden boyle olabilir ?
Fahriye_sb kaymakliekmekkadayifi canım belli azı dişleri çıkıyordur benim oğlum da öyleydi diş leri çıktı biraz rahatladi
57600 kaymakliekmekkadayifi bacım benmkide 14 aylık olacak benmkide öyle belli başlı sevdiği şeyler var gerisini yemiyor yemiyordan kasıtta dilinin ucuyla tadıyor beğenirse açıyor ağzını beğenmezse kitliyor
Gamzeey kaymakliekmekkadayifi benim bebeğimde 12 aylık aynı durum var asla yemek istemiyor parkta bahçede balkonda her yerde denedim vermeyi
Madam kaymakliekmekkadayifi azı dişleri çıkıyordum canım çok uzun süre çektim bir anda çocuk kesildi ve aylarca yemedi azı dişler patladı şuan 15 aylık bir aydır düzeldi 10. Ayından 14. Ayına kadar öyleydi sanki bir günü bir meyveyle kapatıyorduk ne çorba ne yemek ne atıştırmalık ne başka bişey sadece bir meyve yiyip uyuyordu kilo falan vermişti ama düzeliyor biraz sabret sadece muhallebi tarzı birşeyler dene
kaymakliekmekkadayifi Fahriye_sb azilari coktan cikti kuzucum 11 aylik falandi alt ve ust 1. Azilari ciktiginda. 2. Azilar da daha cikmaz diye düşünüyorum cikar mi ki ?
kaymakliekmekkadayifi 57600 benimkide oyle bakiyor tadina ve atiyor s3vmedigi yada caninin istemedigi biseyse
kaymakliekmekkadayifi Madam 1. Azilarini 11 aylikken cikwrdicanim 2. Azilarini da 2 yastan sonra cikartiyo diye biliyorum zaten gorunurde de hic bisey yok
Madam kaymakliekmekkadayifi bizdede görünürde hiç bişey yoktu valla ama tam 3 ayda anca çıkardı dişleri sanırım ama bilemedim ama 2 yaşı beklemez belki üst azılar çıktı bizde aynı anda 2 tane
kaymakliekmekkadayifi Madam yok kuşum ust azilarda var. Hani azilar toplamda 8 tane ya 1. Azi 2. Azi diye alt üst 4 er tane 1. Azilar altta ustte çıktı. Su an sadece 2. Azilari ve kopek dişleri kaldı çıkmayan.