Biranne2109 Merhaba adet belirtilerim var ama olamıyorum stresten diye düşünüyorum adet söktürücü bi ilaç varmı bildiğiniz
GizeminEdizi Biranne2109 tarlusal diyorlar ama ben kullandım olmadim,bazıları enzirenler kullansın diyor bazıları engel değil diyor bilmiyorum 🤷
Srpmzcn19 Biranne2109 doktora gitmediniz mi. Bende sizin gibi adet söktürücü kullandigim hamileymişim. Çok şükür bebegime birsey olmadı. Ama 9 ay içim içim yedi.
Biranne2109 GizeminEdizi emzirmiyorum zaten de çok etkili değil demekki başka yokmuki acaba çok teşekkürler bu arada 🙏
GizeminEdizi Biranne2109 gupaston mu ne öyle bir ilaç daha varmış dün burda duydum,çok etkili ertesi gün regl olmuş,yarın bende alicam kadın doğum yazmis hatta ama emzirme konismu bilemiyorum,yanlış yönlendirme olmasın.
GizeminEdizi Biranne2109 emzirmiyorsan öyle demişsin görmemişim😁gupaston mu ne varmis.coj etkili o u bende alicam yarın biraz pahalıymış ama ise yarasind.
Biranne2109 GizeminEdizi çok teşekkürler internetten baktım 80 TL yazıyor bakalım bi deneyelim inşallah işe yarar 😬🙏
GizeminEdizi Biranne2109 ay bu arada adı dupastonmus he bide benim yüzümden yanlış ilaç içme ,yanlış yazmışım adını dert oldu içime 😁
Biranne2109 Srpmzcn19 aslında o korkuda var bi yandan içimde ama bu sıralar çokta stresliydim birde adet oldum olacağım gibi herzamanki belirtileri var ama olamıyorum inşallah hamilelik değil strestendir ya 😔
Srpmzcn19 Biranne2109 gönlünüze göre versin Rabbim ama doktora danişmadan kullanmayın lütfen. Ben test yaptım ve acilde test versikten sonra tarlusal içtim. Megerse gec döllenmeymiş o yuzden doktira danişmanızı öneririm