Bebeğim üç aylık olmak üzere. İki aylık olduğundan beri yabancılıyor başkalarını. Doğduğundan beri çok ziyaretçimiz oldu aslında ama ikinci ayında bu durum başladı. Aslında gülüyor misafirlere bazen ama sonra bir anda çığlığı basıp ağlıyor ki normalde öyle durup dururken ağlamaz. İlk başta anlamlandıramadim ama yalnızca misafir geldiği günler böyle olunca acaba yabancılıyor mu dedim. Ama herkes çok erken diyor. Sizin bebekleriniz nasıl?