HM75 açlık otu zayıflamaya yardim etmiyor,sadece ishal yapıyor ve su kaybettigin için zayıflamış gozukuyorsun asla sağlıklı değil,hiçbir diyetisyen bir öğün bile içmeyi önermiyor ayrıca emzirirken içilmiyor çünkü süte geçiyor,çok sağlıksız ben 6 7 sene önce kiloya çok takik olduğum için habire içtim sonuç,karaciğer yetmezliğine gidiyordu ödüm koptu.