Merhaba anneler bebeğim 3 ay 18 günlük we arabası trawel sistem pusetini kullanıyorum hala o pozisyonu çok sewiyor geçen diğerini taktım rahat etsin diye ama rahat etmedi tam uzanmayı sewmiyor öyle olunca dışarıda çatlıyor böylede zararlı değil mi acaba diyorum altına yastık ws koysam hawada kalıyor pusette o yüzden bi tek alt açmasını serip uzatıyorum sizler nasıl yapıyorsunuz bebekleriniz kaç aylık merak ettim sormak istedim