Kkmd123 Günaydın kızlar 7.5 ay oldu doğum yapalı (emzirmiyorum) önceden ilk 2-3 günüm dolu dolu regl li geçerdi ve 6 gün sürerdi şimdi ise o kadar az oluyorum ki daha 3. Günüm gece hiç olmamışım bile bu normal mi başına gelen var mı
Eski9 Kkmd123 bence değişmesi normal zamanla düzene girer diye düşünüyorum ben eskiden 6 gün olur 7. Gün yikanirdim doğumdan sonra 8. Gün yikanir oldum birde acayip yoğunlaştı ilk 3 gün perişan oluyorum düzelir inşallah diye umut ediyorum 😁
_Buse_ Kkmd123 Neden bu şekilde bilmiyorum ama benim de öyle canım 6 aylık oldu bebeğim 6 aydır kanamalarım tam gününde hiç şaşmaz ama çok az pedlerim dolmuyor düzene girer herhalde bi süre sonra 🤦🏻♀️
Kumsal_veannesl 6 ay oldu doğum yapalı ilk geçenlerde oldum ve üç gün sürdü az geceleri hiç yok denecek kadar az normal sanırım
Eski9 co2041 normaldir heralde bir sorun yaşamadım aylardır yakın zamanda bir muayene olsam iyi olur tabi 40 imdan sonra hiç gitmedim 1 yıl olacak
Kkmd123 _Buse_ haha cok olsak dert az olsak dert ya demi 😅 aslında sevinmeliyiz ama imsan merakta ediyor