Son bir hafta kabus gibi geçti. Oğlum salgına yakalandı ishal kusma aşırı iştahsızlık vardı. Başladığı gün götürdük hastaneye serumla kendine geldi ama iştahsızlık hala devam ediyor. Ağzını kontrol ederken üstten azı dişlerinin çıktığını gördüm . Üst üste gelmiş yani o yüzden bu kadar iştahsız olmuş onu anladım . Ama uzuldugum nokta kilo vermiş hem de 1 kiloya yakın 😭 çok zor geçti son günler hiçbir şey yemedi . Sürekli alttan üstten çıktı normal karşılıyorum ama bu kadarı çok fazla değil mi 😔 14 aylık 11 kiloydu çok güzel beslenirdi her gören ne güzel yiyor iştahım açılıyor derdi. Nazar mı değdi dişten mi oldu hastalıktan mi bilmem hepsi birbirine girdi 😤 şu an daha iyi iştahı yavaştan açılıyor . Ne yedirebilirim kilo aldıran yiyecekler karışımlı tarifler var mı bildiğiniz ?