Theanalik Sorum başlıkta bebeğimin boyu 3 aydır hiç uzamamis 12 aylıkken 75 cm di sizinkiler ne kadar ben endişe yapiyorum acaba normal mi yoksa düşük mü bizim boyumuz
ArdicEge Theanalik 10-11 aylık 78. Suan 1 yas kontrolüne gidecegiz kac bilmiyorum ama iki ay bizimde aynı kaldı:)
Ball-kizimm Theanalik bazen bebeklerin duraklama dönemi olabilir canım 75 cm azmı biz 8 aylık kontrolde 67.5 cm cıktık haftaya kontrolümüz var rn fazla 68,5-69 olmuştur ona da şükür😂
Theanalik Ek gıdaya kadar sadece anne sütü aldi ek gıdadan sonra da ek gida artı anne sütü aldi yemesi de kötü değil kilosu da 12 aylıkken 10 kilo 100 gramdi
Theanalik ArdicEge bende yarın bir sağlık ocağına götürüp baktiracagim suan 13 ay 8 günlük. Ben biraz kafaya takıyorum ya
zeynepkeskin19 Benim kızım 7 aylık 72 cm ama bu durumda genetik faktörler de çok önemli eşinin ve senin boyunuzun uzunluğu da önemli ve benim bildiğim 6 7 aydan sonra kilo alımı da boy uzaması da yavaşlıyor doktor sorun yok dediği sürece üzülme bence ☺️
BuzluKahve Theanalik Boyun uzun veya kısa olması önemli değil çünkü genetik sebepler bunlar ama 3 ay boyunca hiç uzamamış olmasını doktora danışabilirsiniz. Doğru ölçüldüğünden emin misiniz? Sağlık ocağıma gidiyorsanız onlar pek özenmiyorlar.
Theanalik BuzluKahve evet 12. Ay aşısında ölçmüşlerdi sağlık ocağı pek sağlıklı ölçüm yapmiyor ama ben bakinca da fark ediyorum pek uzamadigini
zeynepkeskin19 Theanalik Theanalik YouTube da Osman gönülal diye bi doktor var o doktorun çocukların boy ve kilosuyla alakalı olan videosunu izlemenizi tavsiye ederim içinizi rahatlatacağını düşünüyorum 👍
Madam Theanalik boyu çok sıkıntı değil ama 3 aydır hiç uzamamış olması için doktora gidin bence normal değil üst üste hiç boy atmaması o dönem bir cm bilemolsa uzar diye düşünüyorum hep aynı doktor mu ölçtü birde
Theanalik Madam hep sağlık ocağındaki hemsire ölçüm yapiyor doktora gittim bunjn için herseye olduğu gibi buna da normal diyip gecti