Tonrikanne Bizde şuan atağın tam ortasındayız. Sürekli temas halinde olmak istiyor sürekli emmek istiyor bu sıcakta yapışık ikiz gibi dolaşıyoruz 🤦🏻♀️ Geceleri 3-4 saatte bir uyanan çocuk şimdi saat başı uyanıyor hemde ağlayarak. Ama güzel tarafları da var ordan bakmak lazım mesela benim sesimle bile sakinleşiyor ninni söyleyince çok hoşuna gidiyor falan.. Eğer kendini hazırlamak istiyorsan sadece bu dönemi herkesin atlattığını ve eninde sonunda geçtiğini bil yeter, gerisine bebeğin karar veriyor zaten ❤️