Nur234 bir bebek doktorunun kitabında okudum bu bilgiyi. Mama hazırlandıktan sonra tüketilmez ise hemen buzdolabına kaldırılmalı, 24 saat içinde tüketilmeli. Benmari usulü yine anne sütünde olduğu gibi ısıtılmalı. 2-3 saat süreler çok uzun, bu sürede mama besleyici özelliğini kaybediyor.