Kızlar ben yeni hamileyim değerlerimin nasıl ilerlediğine on gün sonra doktor gel tekrar bakalım dedi ona göre netleşecek sağlıklı ilerliyor mu diye de benim önceki hamilelikte 4 buçuk ay bulantılarım devam etmişti berbattı sanki bu da yavaştan öyle olacak gibi bişey yemem azaldı iştah kayboldu zorla yiyorum belki bu farklı olur diye düşünyrdm benim gibi durumda olup ta bulantısız geçiren var mı acaba