MDG_ Kızlar kızıma 6:18 de mama hazırladım uyudu sonra mamayı içmedi bende nasıl olsa uyanır diye bas ucuna koydum sonra uyandı ben saati 6:44 gördüm ama saat 7:44mus icirdim ya bir şey olur mu vicdan azabı çekiyorum şimdi
Nurellllaaa MDG_ sanmıyorum bilmiyorum ne kadar doğru ama yarım saat sonraki mamayı veriyorum bi sorun yaşamadım bence yarım saat bi saatte hiçbişey olmaz mama sahiplerinin bilerek yaptıgını bile düşünüyorum sırf dökelim daha çok alalım diye tabiki saattlerce değil ama en fazla bi saatte hiçbişey olmuyor tadına da baktım
Teemo07 MDG_ ben gece mama yapmıştım içmedi, ben de başucuna geri koydum 2 saat sonra tekrar uyandı, su dolu biberonu vereyim derken yanlışlıkla karanlıkta biberonları karıştırıp 2 saatlik mamayı içirmişim sabah fark ettim. Şükür bir şey olmamıştı.
irva MDG_ Sürekli olan bir şey değil o yüzden bir şey olmaz.Ama normalde verilmemeli siz verilir diyene güvenip vermeyin.Mama durdukça bakteri üretiyor.Ben asla yarım saat değil 10 dk bile beklese dökerim vermem içim rahat etmiyor.
Sualim irva tebrik ederim bende öyleyim kesinlikle verilmemeli onkadar üşengeçlerse yapmasınlar abi çocuk bakmayacaksan adam akıllı
flowerfly Ya yok bı şey olmuyor.ben hep öyle yaptım valla bı şey olmadı. Doktorum öyle dedi. Bende 5 aydır döküp duruyordum.tadi falan bozulmuyor hatta mamayı yapıyorum gece yanıma alıyorum 3 saat sonra bile iciriyorum çok şükür hiç bir şey olmuyor
Sualim flowerfly doktor asla öyle birşey demez şuan birşey olmayabilir fakat ilerde bir problem çıkabilir nasıl bir bebeğin sağlıyla oynuyorsunuz ki ben 1 saat bekletince pis pis kokuyor biberonda gerçekten kafayı yemişsiniz hem o mama soğumuyormu soğuk mamamı yediriyorsunuz