deniiiza Bebeğim 5 aylik. 4.aya kadar güzel kilo aldi 1kilo üzerinde aldi her ay..4.ayinda 500gr aldi bu ay ne kadar aldığını yarin öğreneceğim. Yalnız sorun şu ki bebeğim son 1 aydir eskisi kadar iştahlı değil. Memeyi emerken durup bana bakiyo ve gülmeye başlıyor. Sonra da emmeyi birakiyor. Tekrar vermeye calistigimda almiyo. Neden olabilir bu durum acaba
ZmrNsa09 deniiiza Canim algilari aciliyo artk etrafi kesfediyo o yüzden..kilo alimida yavas yavas azalir artk ilk aylardaki gibi fazla almaz normal yani takma kafana emzirirken daha cok sessiz bi ortamda emzirmeye cals.dikkatini dagiticak seyler olmasn bide öyle dene bakalm
Semanurozgan deniiiza benim kızımda Su an öyle 4 ay 3 günlük yüzüme bakıyor sonra gülüyor emmiyor zorlasamda almıyor birdaha memeyi bende ısrar etmiyorum ama çok sinir oluyorum her şeyi keşfetmeye başladığı için normal diyor herkes
deniiiza ZmrNsa09 muslinle ortuyorum cevre ilgisini cekmesin diye. Ama kapali örtüde bile kahkahalarini duyuyorum emmiyo yine. Karni acikmiyo mu acaba. Cok da hareketli😔
ZmrNsa09 deniiiza Çene kaslarıda güçlendigi icin artk azicik emse bile doyuyodr güzel cekiyodr yani ilk aylarda yavas emiyolar ve daha fazla memede kaliyolar haliyle bi de sık emziriyosan illaki doyuyodr merak etme ac olsa zaten belli eder mızırdanr aglar
Poyrazin_annesii Bızde 3 aylık olduk artk eskısı gbı mamayı bitrmıyo. Sıcaklardan sanırm. 3 aylık olduk 7 kıl şuan ama sankı zayflo gbı
Elifinannesii_ Bizde 4 ay 23 günlüğüz. Bizimkide aynı asla yemek istemiyor. Sanki kilo verdi gibi geliyor 4. Ayda 700 gram almıştı. Bu ay emerken yüzüme gülüyor, memeyi damakları arasında çekiştirip duruyor. Baya zorlanıyorum