Sevilay37 kızım da 4,5 aylık atak falan takmıyorum ben çok stres oluyorum hesap yaparken bebeğim de anlıyor sanki.ama rahat olursam her şey güzel oluyor 🥰 gündüz uykuları bizimde çok kısa ama 2 saatte bı uykusu geliyor 30 40 dk uyuyo sonra yine 2 3 saat ayakta. Akşam en geç 9 da yatar gece 1 defa kalkar sabah da 6 da ayakta.uykusunu almış oluyor çünkü gece .sizinki de gece dinleniyor olabilir mi?