Merhaba anneler oğlum 17 günlük.İlk günden beri altını değiştirirken çok fazla ağlıyor hatta ağlarken kasılıyor. Narince değiştiriyorum pişik kremlerini ihmal etmiyorum . Sizde böyle sorun yaşayan var mı? Cok zorlanıyorum gerçekten bütün bina duyuyor sesi… bu hafta doktora da götüreceğim . Not : peygamber sünneti ile doğmuş bunu da yaşayan var mı ? Bir ilgisi olabilir mi ?