Benimki de 4,5 aylık tam 6 dedim mi ayakta .ama.aksam.erken yatıyor en geç 9 uykuyu almış oluyor gece 1 defa kalkar beslenmek için.Acaba siz mi 4 den önce beslenmek için kalkdirsaniz uyurken belki devam eder uykuya.ben hiç alt falan açmıyorum 1 aydır gece ne zaman açsam uykusu dağılıyor uyuyamıyor onu fark ettim.eskiden 2 3 saatte açardım uyuyabilirdi.buyunce zor oluyor uykusu dağılınca. Ben de bari 7,5 da kalksın diyorum ama yok olmuyor.