merhaba anneler. Bebeğime gaz sorunu sebebiyle biogaia damla kullandım ve fayda göremedim diyordum. Doktorumuz o damladan fayda göremeyen bebek çok az dedi, ilacı buz aküsüyle alıp buzdolabında muhafaza ediyorsun demi dedi. Damla içeriğinde canlı bakteriler var ve gaz oluşumunu engeller, bu bakterilerin canlı kalabilmesi için de buzdolabında kalmalı dedi. Ve eczacı (istanbuldan aldım) bana ilacı direk raftan verdi, buzdolabında sakla falan da demedi. Boşa kullanmışım meğer. Şimdi yeni alıp dediği gibi yaptım ve 8 aydır hiçbir ilaçla rahatlama sağlayamadığım bebeğim ilk defa bu gece sabaha kadar uyudu. Bağırsak tepkili besin alerjimiz var bu yüzden aşırı gazlı bir bebek. Gerçekten övüldüğü kadar varmış. Kullananlar varsa uyarmak istedim sizler de dikkat edin ve kullanmayanlar bence damlaya bir şans verin derim.