ZeynepinAnnesiiiii Ben 20.25 gun annemlere gidecem memlekete arabayla babam götürecek bebegim 17 aylık ve cok deli yatar besiginde ordan oraya simdi gidincede yere yatak yapacam set kurmadan asla yerinde durmaz acaba park yatagini katlayip gotursek nasil olur ama icinin yatagini sigdiramam arabaya kalin bir dosek atip ustunede ust kademeye kullandigim ince yatagi sersem cokermi rahat edermi çünkü tedirginim o yatakdan baska yerde uyuyamiyor sallamiyorumda koyuyorum icinde kendisi oynaya oynaya uyuya kaliyo bana rahatlik olrmuki yapan varmi?
Deletedmom_21 ZeynepinAnnesiiiii ben bayramda ankaraya gittik esimle giderken park besik ve yatağını goturduk benim oglumda yatagindan baska yerde yatmaz arabanin bagaj kısmına valiz ve park yatağını cantasina koyup bagaja attik arka koltuğa da yatagini yatirdik ustune de oglumu koydum ankaraya giderken uyudu uyanınca bende ayakkabılarımı cikarip ustune oturdum
Bugra16 ZeynepinAnnesiiiii illa ki içinin yatağı mı olması lazım 🤔 bende yanımda taşıdım hep park yatağı ama gittiğim yerde yorgan filan koydum içine gerçi benim bebeğim 10 aylık büyüdükçe hareket etmesi için yatağı daha oluyordur belki bilemem de annende almternatif bir şey bulup ya da annen orda küçük döşek gibi bir şey yapıp koyabilirsiniz içine
Mucem 1 haftalığına memlekete gittim, park yatağını da götürdüm çok rahat ettim. Benim içindrki yatak ince, katlayıp valize attım. Kalın yataksa hiç gerek yok yorgan serersiniz ama mıtlaka alın, yatağında uyuması daha güvenli.
ZeynepinAnnesiiiii Mucem şuan noml yayli kalin ama giderken incesini almayi düşünüyorum altina 1 2 kat yorgn koyarsak ustune yatak onu dengeler
Alpitom ZeynepinAnnesiiiii götürün tabi ince bir battaniye ile destek yaparsınız altına. Her hafta yazlığa taşıyorum orada beşiği olmasına rağmen alışık olduğu yerde uyuyor. Park beşikler çok pratik oluyor
Nimetdogann ZeynepinAnnesiiiii ben her zaman götürürüm park yatağını çok rahat ederim kalktımı düştümğ rahat mı derdim olmaz ama içim yatağını götürmüyorum gittiğim yerden bir yorgan katlayıp koyuyorum rahat ediyor bence yatağa gerek yok beşiği götürün yeterli olur
ZeynepinAnnesiiiii Nimetdogann aynen bi an aklıma geldi arada babannesigil aliyo yerde hic uyumuyo gece diyo. Bizde uyuyo gece iyi ki park besik aldim ya 😍
ZeynepinAnnesiiiii Nimetdogann yazin terletmez demi yirgan alttaki. Annmlerin evi kuzey gunes dusmuyor zaten