Kızlar bebeğim 1,5 aylık daha 10 gündür meme tutmaya başladı ama max 10 dK emiyor toplam sizce doyuyor mudur emin olmak İÇİN sağıp biberonla veriyorum .Bir diğer sorum da emziren anneler dışarda olunca nasıl yapıyorsunuz ben yanıms mama alıyorum dışarda mama veriyorum anne sütü bozulacağı icin almıyorum yanıma dışarda emzir diyeceksiniz ama maalesef dışarda emzirmek cok zor bide tesettür olunca daha bi zor sizler nasıl yapıyorsunuz dışarda ? teşekkür ederim şimdiden cevaplar için